środa, 11 lipca 2012

Jak kupić vipa? (przez telefon)

Dużo z was jeszcze nie kupowało vipa. W tym poście chciałabym dać instrukcję dotyczącą kupienia vipa przez telefon.

1.Na początek trzeba kliknąć na ten znaczek "vip"

2.Potem wyskakuje nam taki obrazek:
Wybieramy na vipa miesiąc lub tydzień bo tylko to da się kupić przez telefon. Vipa na rok i 3 miesiące można kupić tylko kartą, za zgodą rodziców, bo to właśnie oni mają kartę kredytową (chyba że jesteś pełnoletni/a :D). W tym wam akurat nie pomogę, bo ja nie miałam vipa na rok i 3 miechy. No dobrze, więc kliknijcie teraz na vipa na miesiąc lub tydzień.


3. Ja tu wybrałam vipa na miesiąc. Kupując vipa przez telefon klikamy to co na obrazku jest zaznaczone.


4.Po kliknięciu na "telefon komórkowy" pojawia nam się ten 3 krok, w którym MUSISZ potwierdzć klikając "Akceptuję warunki sprzedaży..". Po naciśnięciu na to klikamy "Potwierdź"


5. Następnie pojawia się takie coś:
W to czarne miejsce, (które ja tak oznaczyłam 8-) wpisujemy swój numer telefonu, po czym klikamy kontynuuj.


6. Zdjęcia następnego kroku już nie mam bo jestem vipem na zabce:), a to konto na którym robiłam zdjęcia jest koleżanki i nie chciałam jej vipa kupować :D. Dobra nie ważne. Po kliknięciu "kontynuuj" do połowy idzie taki zielony pasek. Wtedy musimy wysłać sms o treści "Pay" pod numer nie pamiętam jaki, ale będzie pisało :D. No i jak odeślesz tego SMSa, to pasek załaduje się do końca, na telefon przyjdzie ci SMS z podziękowaniami za kupienie vipa, a na twoim profilu pojawi się "VIP" i dojdzie ci troche sc :)




Mam nadzieję, że pomogłam. zabka:)

22 komentarze:

  1. Mi pisze , że wystąpił jakiś błąd :( Co mam zrobić ! Już próbowałam 2 raz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam. :( Chciałam kupić i nie mogłam wysłać sms :/

      Usuń
    2. A masz z plus Play Orange itp..Jaki masz może twój jest zły i ci nie wyśle

      Usuń
    3. jetem w play tez tak mam juz 2 raz chcialam vipa przez tel kupic. za pierwszym razem poszlo bez problemu a teraz tak mam :(

      Usuń
    4. ja wgl nie mam tego ,,telefon komurkowy'' ):

      Usuń
    5. Nie mam telefon komórkowy

      Usuń
  2. Mi to bez problemu idzie. Nawet nie potrzebowałam instrukcji

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie to nie obchodzi ja mam vipa heheszki i sie ciesze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak kupic vip grając na telefonie przez telefon xD ?

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak kupic vip grając na telefonie przez telefon xD ?

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak kupic vip grając na telefonie przez telefon xD ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mieć mogę wysłać sms o co chodzi dopisz szybko

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy trzeba mieć telefon na abonament?

    OdpowiedzUsuń
  9. A przychodzi w wiadomości nr zamówienia ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć ! Chciałem kupić vipa na miesiąc star wszystko okej i jak chchiałem już wysyłać sms'a o treści PAY ! Pisze błąd wysyłania co zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. A jak mogę kupić vipa jak zmieniłam operatora a mam na msp nadal starego ??

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak się tylko da kupić przez komputer!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze można skorzystać z https://www.cashbill.pl/platnosci/natychmiastowe/ czyli płatności internetowych. Jest to również bardzo szybka i zarazem bezpieczna metoda jeśli chodzi o płatności internetowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja od dawna jestem wielkim zwolennikiem wszelkich systemów płatności mobilnych. Takie płatności mobilne jak Google Pay - https://www.przelewy24.pl/metody-platnosci/gpay dają mi możliwość przeprowadzenia bezpiecznej i szybkiej transakcji na moim smartfonie. Nigdy podczas zakupu nie muszę też wpisywać danych z karty, gdyż są one bezpiecznie ulokowane na moim koncie Google.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo możliwe, że należy skorzystać z płatności internetowych https://cinkciarz.pl/platnosci które przecież pozwalają na zakup wirtualnych produktów. Tym bardziej, że realizowana bez problemu jest również płatność w walucie obcej.

    OdpowiedzUsuń