wtorek, 11 grudnia 2012

Wywiad z cheryl2

W-ja, reporterka
C-cheryl2

W-Dzień dobry, czy mogłabym przeprowadzić z panią wywiad?
C- Yeees ;D
W- Skąd dowiedziała się pani o msp ?
C- Dowiedziałam się psze Pani z reklamy, bo leciała w TV, ale również te lvl. i wgl pomagała mi moja sis na msp: Dianna9876
Pomagała mi założyć konto *-*
W- Yhym.. A co najbardziej denerwuje panią w msp ?
C- Denerwują mnie bardzo i to bardzo 10-sek.
W- A dlaczego ?
C- Ponieważ mam ok. 300 znay a co 1 to 2 i tak cały czas po kolei piszą... Tak jak Arli . : Obejrzcie mi 10 sek plissss, albo 10 10 sek 1 prezent z listy *-*. Nienawidzę tego *-*.
W- Czy denerwuje panią takie coś: Nie oglądniesz filmu/nie dasz grafa-lecisz ze znaj?
C- O filmach taaak, ale o grafach nie, bo sama tak robię. xd
W- Czy podobają się pani "awards"?
C- Pół na pół, bo można zarobić trochę fame, ale z drugiej strony cały czas ktoś u mnie zdobywa go i robi arty o nim i wgl. -,-
W- Co pani myśli o zmianach? Msp było lepsze przed zmianami? Czy raczej po ?
C- Pół na pół. :D No bo ........ wcześniej wgl zmieniałam wszystko szybciej, a teraz muszę się zastanowić gdzie to jest z 15 min.
W- Hmm... Co najbardziej lubisz na msp? A czego nie?

C- Nie mam się do czego przyczepić. Wszystko można tak powiedzieć: Mi się podoba. Ale wnerwia mnie to dlaczego inne (dzieci) znają hasło wtedy kiedy im nie podajesz
W- Ok. W takim razie dziękuję za wywiad. Chciałaby Pani kogoś pozdrowić ?
C- Tak: Maja105, misia123c, Kes$ha676, aleksina4, Dianna9876, Basia20, Martka25 i to tyle. Ja również dziękuję i gorąco pozdrawiam :D
W- Dziękuję, dowidzenia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz