niedziela, 23 grudnia 2012

Wywiad z Sumiko002 ^-^

W- to będę ja, reporterka
S- to będzie Sumiko002

W- Cześć, czy mogę przeprowadzić z tb wywiad?
S- Pewnie, że możesz.
W- Co ci się najbardziej podoba w msp, a co cię denerwuje?
S- Podobają mi się filmy xD I PODOBA MI SIĘ SKLEP >.< A denerwują mnie te animki na chat, które same jakoś się tworzą :D
W- A czy denerwuje Cię takie coś "Nie oglądniesz filma, lecisz!" ?
S- Też mnie to denerwuje, ale ja robię tak, że nie dasz grafa to lecisz |B Ale ty jesteś wyjątek *-*
W- Dziękuję
S- Nie ma za co :D
W- Dalej, czy denerwują Cię 10s ?
S- Tak
W- Dlaczego ?
S- Bo są za krótkie i bez sęsu ._. Tak wiem, ja sama mam sek :D
W- Co myślisz o awards?
S- Fajne są, można uzyskać na nich famie i dla tego ^-^ Dla mnie fajne są
W- Co zmieniłabyś na msp?
S- Hmm... Trudne pytanie.. Oo.. Żeby zatrzymywać oczy, nosy itp. Żeby nie tracić kasy na to że znikają i nie ma ich w szafie. Jeszcze levely żeby było ich więcej np. do 34 :D
W- OK. W takim razie dziękuję za wywiad. Chciałabyś kogoś pozdrowić?
S- Tak, Ciebie i... madzia6788
W- Dobsz... Papa xD
S- Bay :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz